Årets fylkesslanker, Østfold :)

Hei igjen dere!

Da jeg var på Kreta i mai, fikk jeg en veldig hyggelig mail fra Grete Roede-teamet om at JEG var blitt kåret til årets kvinnelige fylkesslanker for Østfold!

Jeg holdt på å hoppe i taket av glede og begeistring!
Dette er noe jeg hadde drømt om og ønsket å få til da jeg startet med Roede-metoden, men hadde ikke helt troen på at jeg skulle være SÅ heldig 🙂

Som » gevinst» ble jeg invitert til festaften hjemme hos Grete Roede på vakre Nesøya.
Festen ble holdt igår og jeg har ikke helt landet enda 😉

På den årlige Roede-festen samles fylkesvinnere fra hele landet, samt deltakere som er kåret til diverse andre priser , som f.eks : Årets internettslanker, årets ung deltaker, helsepris, hold-vekten pris osv , samt kurslederen og andre ansatte i Roede!

Deilig med utmerkelse for noe man virkelig har jobbet for 🙂

Kurslederen min som jeg egentlig skulle reise sammen med, måtte dessverre melde avbud .. Dermed måtte jeg presse meg selv litt med tanke på å kjøre helt alene på ukjente veier samt d å slenge meg inn i en slik folkemengde med ukjente mennesker!

Jeg hadde gledet meg altfor mye til å la vær, så jeg kunne ikke la denne sjansen gå ifra meg!
Overraskende nok gikk kjøreturen kjempebra og d var ikke skummelt i d hele tatt 🙂

Først gikk turen til Asker sentrum og frisørsalongen «På Håret» hvor vi fikk SpeedStyling av hår og makeup, deretter stod d en fotograf utenfor, rigget klar til å fotografere oss! D var veldig gøy 🙂
I salongen fikk jeg hilst på flere av prisvinnerne, deriblant ei søt og hyggelig sørlandsjente som heter Vibeke! Hun har tatt av 35kg! Klapp på skulderen til deg:)
Hun fortalte at hun følte hun kjente meg siden hun leser bloggen min og d var jo veldig koselig da!

Etter stylingen kjørte jeg til Nesøya hvor selveste Grete Roede bor!
Snakk om nydelig plass ! Hele stedet var fantastisk og huset hennes lå flott til. Det var skikkelig idyllisk og været var nydelig!

På hennes uteplass var vi samlet totalt 65 mennesker og vi fikk servert champagne, mozell ( dette drakk jeg ), lakseruller og canapeer!

Vi minglet og jeg fikk snakket med utrolig mange koselige og veldig sterke mennesker! Blant annet fikk jeg pratet mye med flere av de ansatte i Roede også! Litt av en flott gjeng!

Grete Roede holdt en liten tale også var d duket for prisutdeling ! Alle og enhver ble vi ropt opp! Vi fikk blomster, bøker, gavekort og ikke minst ble vi tatt bilder av sammen med Grete og hennes flotte datter Jeanette! D ble også mye applaus 😉

Se og hør var også tilstede og intervjuet bl.a ei dame som har tatt av 80 (!!!!)kg! WOW!
De tok også litt bilder rundt, deriblant et gruppebilde av oss
alle sammen 🙂

Siden , gikk vi sammen til Nesøya gjestehus hvor selve middagen ble holdt!
Vi kom til nydelig dekket bord!

Folkene i Grete Roede hadde tenkt på meg som måtte komme alene og ordnet en ved bordet mitt som skulle ta sørge for at jeg hadde d bra der !
Det var en hyggelig mann jobber i Roede!
Jeg hadde også blitt plassert ved siden av Vibeke , så praten gikk! Fikk også slått av en liten prat med flere flotte folk rundt bordet mitt!

Maten var en fantastisk 3-retters! Skal legge ved et bilde av selve menyen 😉

Underveis fikk vi høre mange historier , rørende, morsomme og inspirerende som bare det!

Jeanette Roede tok ordet flere ganger ! Hun er så god og hun kommer med så mye bra! En feiende flott dame som bryr seg om alle 🙂

Også har vi Grete Roede som startet d hele for ca 37 år siden! Hun bryr seg virkelig og hun setter så innmari pris på å få møte oss og følge med på alle de gode resultatene vi oppnår! Herlig!

En ting er sikkert; Alle som er ansatt i Grete Roede er flotte, engasjerte, empatiske og engasjerte medmennesker!

Etter en hyggelig kveld, avsluttet vi kl 23 og da satt jeg snuten hjemover mot Fredrikstad, trøtt, men veldig fornøyd 😉 Glad for å ha sett så mange mennesker med så store prestasjoner !

Jeg er så stolt, takknemlig og glad for at jeg har fått denne unike opplevelsen! Å bli satt stas på slik, er deilig 😉
Dette lever jeg lenge på!

Jeg ønsker å fortsette med å motivere andre og hvem vet; kanskje d blir kursleder av meg en gang også? 😉

Vi får se hva fremtiden vil bringe !

Jeg var noen kilo til jeg vil ta av, men d som er så bra med denne metoden er at man fokuserer på TRIVSELSVEKT og ikke idealvekt 🙂

Husk å melde deg på et Roede-kurs i nærheten, NÅ dersom du går å lurer på d! D er verdt d 🙂

Ha en flott helg

*Slankemamma*

20120817-235149.jpg

20120817-235209.jpg

20120817-235236.jpg

20120817-235259.jpg

20120817-235314.jpg

20120817-235356.jpg

20120817-235427.jpg

20120817-235509.jpg

20120817-235535.jpg

5 thoughts on “Årets fylkesslanker, Østfold :)

  1. Tilbaketråkk: Reportasje om meg i Fredrikstad Blad! Moro :) « Slankemamma's Blogg

  2. Først vil jeg bare gratulere deg med fanatstiske resultater. Skjønner at det ligger mye hardt arbeid bak, og at det ikke har kommet av seg selv. Du har all mulig grunn til å være stolt av deg selv. Så gøy å se at det er noen som tar tak og klarer det! Stå på videre!

    • Heisann og takk for veldig hyggelig kommentar 🙂
      D ligger mye hardt arbeid bak, ja.. Samtidig har d på mange måter vært en del enklere enn jeg hadde trodd 😉
      Veldig glad for at jeg virkelig tok tak i d 🙂
      God helg til deg! Klem fra meg 🙂

Legg igjen en kommentar

