Oppdatering vekt og litt om Theodor :)

Hei igjen !
Har ikke så mye blogglyst om dagen, men synes d er hyggelig at dere kikker innom 😉
Må bare gjøre d når jeg føler for d !

Når d gjelder vekta så går jeg ned fortsatt og d er deilig !
Går mye tregere nå enn for 3 år siden da jeg først gikk på Grete Roede kurs, MEN sålenge d går nedover så er jeg veldig fornøyd 🙂
I løpet av kurs nr 1 som jeg startet på i aug/sept gikk jeg ned ca 5 kg , deretter begynte jeg på enda et kurs som jeg hittil har gått ned 2,3 kg på. Totalt 7,3kg siden kursstart da 😉 og totalt 10,3kg siden sommerferien !
De 3 siste ukene har d gått kjempetregt, med bare 200g ned den ene uka, 200g ned den andre uka og 400g ned den tredje uka ! Men , er greit fornøyd med d med tanke på julebord, jentekveld osv! Igjen , d er hvertfall NED 🙂

Nå venter nye utfordringer i ukene som kommer siden vi skal på London tur med Barnekreftforeningen, sluttevaluering m innleggelse på hotell på Riksen over flere dager , førjulstur til Flisa og ikke minst JULA !!
Men jeg skal prøve å holde meg litt i nakkeskinnet 😉

Jeg elsker jo å bake og d er virkelig en forbannelse akkurat nå som jeg skal ned i vekt 😉 Klarer ikke la vær å spise underveis! Hvor er disiplinen ??
Vel, litt baking hører julen til så vi får prøve gjøre d beste ut av d 🙂
Jeg var så heldig å vinne en plass på et førjulsevent med Manuela fra Passionforbaking for et par uker siden !
Selve bakedronningen 🙂 D var utrolig moro !
Vurderer å begynne legge ut litt bilder og event oppskrifter av ting jeg baker, men d virker kanskje litt motstridende når bloggen begynte som en slankeblogg!? Hva synes dere ?
Bloggen har blitt mer om mitt liv d siste året , så d gjør kanskje ikke noe å flette inn litt hobby også ?
Håper jeg vil bli flinkere til å blogge igjen 🙂

Theodor er stort sett i fin form om dagen og i neste uke skjer den store sluttevalueringen ! Da vil d bli tatt MR, UL, Hjerteundersøkelse, Røngten, Scientigrafi, utvidede blodprøver osv og så får vi vite hva som skjer videre !
Dersom alt ( Bank i bordet!!) ser bra ut , blir neste steg å fjerne CVK- slangen fra brystet også blir d kontroller hver 3.måned en viss tid, før d blir sjeldnere kontroller !
Jeg grugleder meg til evalueringer ! Er alltid litt redd og nervøs.. Hva hvis kreften er tilbake? Hva hvis d har dukket opp noe annet ? Grøss….. Men alt SKAL være bra nå.. D må d bare ❤

Et tøft år er snart forbi .. D vil aldri bli bli glemt, vi har lært mye om oss selv, andre og livet , men jeg ønsker aldri å oppleve dette igjen ❤ Til stadighet kjenner jeg angsten kryper på .. Men så rister jeg d litt av meg igjen.. D går opp og ned ..

Tøffingen vår er verdens beste gutt, han har taklet alt så godt, er blid, trygg, sosial og fornøyd 🙂
Theodor har også fått masse krøllete, tykt hår og han vil ikke klippe seg, men spare til langt hår 😉
Theodor fylte 7 år 29.september og dagen ble feiret på Leos lekeland med kompiser og med familieselskap hjemme 🙂
Sykehusklovnen Totto kom på besøk og d var stor stas! D skapte mye latter blant voksne og barn 🙂

Mannen min fikk også kreft ifjor og slapp unna med en nyreoperasjon.
Han var til ny kontroll sist uke og alt så flott ut 🙂 Veldig deilig !

Vel, nå har dere fått en liten oppdatering fra oss 🙂
Nå gleder vi oss til London tur snart med Barnekreftforeningen hvor vi bl.a skal til Harry Potters verden! D blir så stas 🙂

Ønsker alle en god helg !

Følg meg på Instagram : Tonjemor83

Legger ved litt bilder fra bl.a bursdagen, kurs med Manuela, Theodor sitt oppussede rom og diverse 🙂

Klem fra meg ❤

20131122-115038.jpg

20131122-115100.jpg

20131122-115119.jpg

20131122-115133.jpg

20131122-115145.jpg

20131122-115205.jpg

20131122-115218.jpg

20131122-115240.jpg

20131122-115258.jpg

20131122-115442.jpg

20131122-115517.jpg

Legg igjen en kommentar

