Følg meg videre på min nye blogg ! :)

Hei igjen dere !

Nå føler jeg at det er på tide å begynne på en ny blogg.

Denne lagde jeg jo opprinnelig som en slankeblogg og siden har så mye skjedd i livet mitt som jeg ønsker å skrive mer om..

I den nye bloggen vil jeg skrive om vår kamp mot kreften, men også hverdagslivet, bakeglede, oppskrifter og tanker.

Vær så snill å følg meg på » Livet er det som skjer mens du planlegger noe annet » : http://www.livsmysteriet.wordpress.com

Slankemamma

Legg igjen en kommentar

